Първоначално публикувано от tweety
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Темпомат / Автопилот / Круз контрол
Collapse
X
-
Как си го направих аз: Алфа 147 1.9 JTD.
Нямам окабеляване за темпомат,не е проблем 4 кабела от компа до волана ,лостче от 147 оригинално.На жълтия на лостчето +12 след контакт,оранжевия към 53 краче на компа,зеленото към 55 краче,червено към 56 краче,и синьо към 57 краче.Ако не сте със стоп машинка с 4 кабела не е проблем - от оранжевия кабел или 53 краче на компа пускате кабелче към 54 краче на компа и изтривате ако е записана грешка Р0703.Всичко работи и е голямо удоволствие при шофиране.
Comment
-
Пълна мистерия - открих букса D23A зад жабката на в краката на пасажера и там има всички необходими кабели. Разкачих буксата и замерих кабелите на женската част на буксата директно към ЕКУ-то и всичко е наред. Въпросът е кабелите от мъжката част къде отиват...? По схема би трябвало да отиват директно в буксата при ръчката, но при мен я няма (или поне не мога да я открия). Кабелите влизат под всички кори и под цялото табло. За да проследя къде отиват и да намеря края на въпросните кабели трябва да разглобя половината кола за да разбера какво се случва. Някакви идеи как да открия къде отиват кабелите без свалянето на цялото табло ИЦС и всичко останало вътре...?
Comment
-
Първоначално публикувано от tweety Покажи съобщениеПълна мистерия - открих букса D23A зад жабката на в краката на пасажера и там има всички необходими кабели. Разкачих буксата и замерих кабелите на женската част на буксата директно към ЕКУ-то и всичко е наред. Въпросът е кабелите от мъжката част къде отиват...? По схема би трябвало да отиват директно в буксата при ръчката, но при мен я няма (или поне не мога да я открия). Кабелите влизат под всички кори и под цялото табло. За да проследя къде отиват и да намеря края на въпросните кабели трябва да разглобя половината кола за да разбера какво се случва. Някакви идеи как да открия къде отиват кабелите без свалянето на цялото табло ИЦС и всичко останало вътре...?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от tweety Покажи съобщениеТаблото с предпазителите и този зеленият модул до него както и всички капачета около педалите свалих. Показаха се страшно много кабели но буксата я няма, а не мога да проследя кой е снопа идващ от D23A.
Така, че свали арматурното табло и ще се ориентираш по кабелите за трите му конектора. Те отиват във въпросната форма и там някъде трябва да е и буксата за ръчката.
Залагам 5 бири на това, че ще я намериш непосредствено зад и под арматурното табло.Last edited by ecotronic; d.m.y г., 21:55.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Не на всички 166-ци има буксата за ръчката.
Общо взето има 3 варианта.
1. Да няма окабеляване никакво от ЕКУ-то
2. Да има частично окабеляване от ЕКУ-то до една голяма букса над педалите
3. От буксата над педалите да има изходящи още малко проводници с буксата за ръчката.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Първоначално публикувано от tweety Покажи съобщениеКоя е тази голяма букса над педалите??? По схеми в eLearn-a няма такава. Единствената букса между ЕКУ-то и буксата за ръчката е D23A - тя е голяма но се намира под жабката в краката на пасажера. При педалите няма нищо.
Едно такова чудо ще ти спести часове главоболия:
http://ink.jabse.com/showtopic/403/T...ELI--MT-MS6812
Ако знаеш колко пъти ме е спасявало във всякакви заплетени ситуации с намиране на кабелите....A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
ЕКУ-то ми не се намира в купето а отпред в двигателя. Моята е 2001 140 кс. От двигателният отсег кабелите минават през буксата D23A намираща се под жабката и от там директно на буксата за ръчката. Няма други букси и прекъсвания. Така е и по схема в eLearn-a
Comment
-
Имам такава джаджа, за каквато говори колегата. Когато се проследяват кабели относително отдалечени един от друг, върши работа. Но когато са в сноп или близки снопове, не работи прецизно. Ако искаш да се пробваш с нея, мога да ти услужа.
Но както казах и преди, свали таблото (сваля се за 3 минути) и ще намериш кабелите под него.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от tweety Покажи съобщениеЕКУ-то ми не се намира в купето а отпред в двигателя. Моята е 2001 140 кс. От двигателният отсег кабелите минават през буксата D23A намираща се под жабката и от там директно на буксата за ръчката. Няма други букси и прекъсвания. Така е и по схема в eLearn-a
Махаш кората за пред предпазителите, откачаш предпазителите и намираш съкровището.Last edited by BO; d.m.y г., 10:41.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
Comment